Kedves Páciensek!

Áraink 2022. szeptember 1-től:

- első vizsgálat: 25.000,- HUF
- első vizsgálat + gyulladáscsökkentő injekció beadás: 30.000,- HUF (tartalmazza a hatóanyagok árát)
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül): 20.000,- HUF
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül) + gyulladáscsökkentő injekció beadás : 25.000,- HUF
(tartalmazza a hatóanyagok árát)
- első vizsgálat + hyaluronsav injekció beadás: 28.000,- HUF + a hyaluronsav ára
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül) + hyaluronsav injekció beadás : 23.000,- HUF + a hyaluronsav ára
- lökéshullám terápia: 10.000,- HUF / alkalom (3-5 alkalom)
- gipszrögzítés: 5.000,- HUF
- kisműtét, egyéb beavatkozás: 40.000,- HUF

______________________________________________________________________________________

Rendeléseinkre a kiadott időpontokat hamar kifoglalják, aminek örülünk és külön megtiszteltetés. Hátránya azonban, hogy a 4-5 hetes várakozást (érthetően) nem mindenki tolerálja és időközben elmegy más orvoshoz, de nálunk az időpontot nem mondja le. Ezért is hívunk fel telefonon előző nap mindenkit. A hosszú várakozást elkerülve a jövőben csak 2, max. 3 hétre előre lesz a magánrendelés foglalható. Megértésüket köszönjük!

Az elmúlt időszakban történt változások a mi vállalkozásunkat is jelentősen érintik:

- KATA-törvény módosítása (pl. másodállásban megszűnik)
- alkalmazottak kötelező költségeinek emelkedése
- a rendelésen felhasznált eszközök, anyagok árának drágulása
- bérleti díjak feltételezhető növekedése a rezsidíjak változása miatt (ez még pontosan nem számolható)

A fentiek két választás elé kényszerítenek minket; vagy megszüntetjük a magánrendelést, vagy jelentős áremelést hajtunk végre. A betegeknek a magánrendelésen végzett munkánk utáni pozitív visszajelzései, a magánrendelések utáni általános igény az utóbbi döntésre ösztönöz minket, folytatni szeretnénk. Sajnos az áremelés miatt pácienseket fogunk elveszíteni, amit nagyon sajnálok.

A 30 perc első vizsgálati idő, amit megszokhattak és hatalmas pozitívumként jelzik vissza, továbbra is biztosított.

Amennyiben a rendelkezésekben a következő időszakban változás nem történik, úgy

2022. SZEPTEMBER 1-TŐL az alábbi (körülbelüli) rendelési díjak várhatóak:

- első vizsgálat: 25.000,- HUF
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül): 20.000,- HUF

A pontos összegeket augusztus második felében tesszük közzé.

_____________________________________________________________________

A rendelés gerincét adó ellátások, kezelések:

1. Ízületi injekciók beadása porckopás talaján kialakult fájdalom, illetve mozgáskorlátozottság enyhítése, megszüntetése céljából:
    - pl. ízületbe adható hyaluronsav készítmények különböző molekulasúlyban ("ízületi feltöltés"), gyulladáscsökkentő szteroid készítmények beadása

További gyógyszeres/nem gyógyszeres kezelési tervek:
    - szájon át szedhető, nagy hatékonyságú hyaluronsav készítmények, porcerősítők
    - inak, izmok, porckorongok regenerálódását segítő minőségi kiegészítők
    - gyulladáscsökkentők egyénre szabva
    - fizioterápiás tanácsok
    - az ízületek működésének képekkel, videókkal való demonstrálása nagy kijelzőn

2. Első és második szakvélemény mind ortopédiai, mind baleseti sebészeti kérdésekben 12 éves kortól
  3. Gerincfájdalmak infúziós kezelése (lásd lent)
  4. Lökéshullám terápia (ESWT)
  5. Kisműtétek, egyéb beavatkozások

A magánrendelésről képalkotó vizsgálatokra beutalás NEM történik!

Kérem a betegeket, hogy az adott ízület/végtag 3 HÓNAPON BELÜLI röntgen- és/vagy CT/MRI/UH-felvételeket hozzák magukkal!
Amennyiben képalkotó eljárás nem áll rendelkezésre, úgy a szakvizsgálat bizonyos esetekben korlátozott hitelességgel bír!

==============================================================================

Gerincfájdalmak infúziós kezelése

- azokban az esetekben, ahol a gyógyszeres és egyéb más terápia nem hozta meg a várt eredményt, illetve műtét végzése nem ajánlott

1. betegvizsgálat, konzultáció, az infúzió beadásának elbírálása (25.000,- HUF)