Áraink 2024. január 1-től:

- első vizsgálat* (egy probléma - egy ízület vagy egy régió): 25.000,- HUF
- első vizsgálat* (két probléma - két ízület vagy két régió): 35.000,- HUF
(Megjegyzés: a 30 perces első vizsgálat alatt maximum két ízület vagy régió, azaz két probléma vizsgálatát vállaljuk, ennél több területtel való foglalkozás részünkről már nem garantálja az elvárt minőséget)
- gyulladáscsökkentő injekció beadás: + 7.000,- HUF (tartalmazza a hatóanyagok árát)
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül): 20.000,- HUF
- kontroll (első vizsgálat után 3 hónapon belül) + gyulladáscsökkentő injekció beadás: 27.000,- HUF
(tartalmazza a hatóanyagok árát)
- hyaluronsav injekció beadás: + 7.000,- HUF + a hyaluronsav ára
- gipszrögzítés: 10.000,- HUF
- kisműtét, egyéb beavatkozás: 50.000,- HUF

Az első vizsgálatra a betegek átlag 30 percenként kerülnek beosztásra, a kontrollra 20 percenként.

*
az elmúlt évek tapasztalatai alapján gyakran előfordul, hogy a páciens, aki már sajnos régóta küzd több mozgásszervi problémával, több terület fájdalmának egyidejű megoldását szeretné a magánrendelésen; a minőségi ellátás biztosítása érdekében 30 perc alatt maximum két probléma vizsgálatát vállaljuk

Szintén gyakori eset, amikor a páciens (és hozzátartozója) azzal a megtisztelő nyitómondattal érkezik, hogy:
"Doktor úr, már mindenhol voltunk, remélem, ön tud segíteni!"
Rápillantok a páciens által hozott kb. 1 cm vastag orvosi dokumentumokra, melyek között pl. megyei kórház(ak számos) szakrendelése, neves orvos(ok), egyetemi klinikák vizsgálatai szerepelnek. Ebben az esetben nem mi vagyunk a megoldás, hiszen önkritikusan azt gondolom, hogy a mi magánrendelőnk nem tud és nem is akar a fenti intézményekkel szemben szakmai ellenérvekbe bonyolódni.

A rendelésen mindenkit nagy alapossággal tájékoztatunk és látunk el. Ritkán előfordulhat 10-20 perc késés a foglalt időponthoz képest. Megértésüket köszönjük!